تصویر
دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با مدیر کل صدا و سیمای استان
15 آبان 1401 - 13:06
1
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

بهزاد غفاری در دیدار با علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای البرز، ضمن تشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف جامعه، به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور به جامعه علی الخصوص نسل جوان و آینده ساز کشور پرداخت.
وی تاکید کرد: همکاری دو دستگاه فنی و حرفه ای و صدا و سیما می تواند خلأ مهارتی در بخش های مختلف صنعت، ، خدمات و فرهنگ و هنر را جبران کرده و موجبات اشتغال مولد و پایدار در کشور را فراهم نماید.
علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای البرز نیز در این دیدار؛ به نقش بی بدیل آموزشهای مهارتی در تربیت نسل جوان برای پیشرفت جامعه و ایجاد صنعت اشاره و از آمادگی مجموعه صدا و سیمای استان برای تهیه و تولید برنامه های آموزشی مشترک خبر داد.
مدیرکل صدا و سیمای البرز حضور اساتید، مربیان، مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و نخبگان مهارتی استان را در برنامه های رادیویی و تلویزیونی از مهمترین راهکارهای شناسایی ظرفیت‌های موجود فنی و حرفه ای به مردم شریف استان برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.