تصویر
دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با مدیرکل امور مالیاتی استان
20 تیر 1402 - 14:41
2
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز بهمراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بمناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی با مدیرکل امور مالیاتی استان البرز دیدار بعمل آوردند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل امور و دارایی استان البرز بهمراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بمناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی با مدیرکل امور مالیاتی استان البرز دیدار بعمل آوردند.

رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز بهمراه عبدالرضا کریم پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان البرز دیدار و در حوزه مسائل مالیاتی استان به گفتگو پرداختند.
وی ضمن عرض تبریک فرارسیدن روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی ، از خدمات ارزنده مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و کارکنان کوشای این اداره کل در ارتقای تمکین مالیاتی با اقداماتی همچون تعامل با اصناف، ترغیب مودیان در تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات از طرق متعدد از جمله اطلاع رسانی،آموزش، تکمیل اطلاعات ، بسترسازی فناورانه و .
.
.
با اعطای نامه ،تقدیر و تشکر بعمل آورد.

متن تقدیرنامه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری(مدظله العالی):« مالیات یک فریضه است »
برادر بزرگوار ؛جناب آقای محمدرضا محمدی
مدیرکل محترم امورمالیاتی استان البرز
با سلام و احترام
شانزدهم تیرماه به عنوان روز ملی مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را که تجلی بخش تلاش، همت و عزم راسخ کارکنان محترم امور مالیاتی و مودیان عزیز که همواره با درک وضعیت موجود اقتصادی و با هدف دستیابی به افقی روشن و چشم اندازی پرامید در تامین هزینه های کشور سهیم و نقش آفرین می باشند،خدمت جنابعالی و همکاران سختکوش اداره کل امور مالیاتی استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید است با تلاش صادقانه همه خدمتگزاران در جهت تامین اعتبار مالی کشور در عرصه های اقتصادی ایران عزیزمان موفق و موید باشید.

رضاجعفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.