تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با امام‌جمعه و فرماندار ساوجبلاغ
08 آبان 1401 - 9:35
3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز باهدف بازدید ادواری با حضور در شهرستان ساوجبلاغ در ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شهدا ادای احترام کردند و در ادامه با امام‌جمعه و فرماندار ساوجبلاغ دیدار و در خصوص مشکلات ایثارگران با آنان گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز باهدف بازدید ادواری با حضور در شهرستان ساوجبلاغ در ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شهدا ادای احترام کردند و در ادامه با امام‌جمعه و دیدار و در خصوص مشکلات ایثارگران با آنان گفتگو کرد.

سلیمان رستمیان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختاری امام‌جمعه ساوجبلاغ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به نقش روحانیت در جوامع دینی و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت گفت: روحانیت از ابتدای شکل گیری تفکر انقلاب اسلامی ایران نقش پررنگی داشته است و آنها به عنوان پدر معنوی جامعه در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه و خط مقدم نشان داده اند که در همه شرایط در کنار مردم هستند.
وی در ادامه با اشاره اتفاقات تاریخی در دنیا بیان کرد: دفاع مقدس اتفاقی بود که در نوع خودش در ۲۰۰سال گذشته بی نظیر و کم نظیر بود و این هم به خاطررشادت ها و از خودگذشتگی های بود که نسل آن دوران در جبهه و در دفاع از خاک و ناموس و ارزش های انقلاب اسلامی از خود نشان دادند.
امروز برهمه ما تکلیف است که با احترام وتکریم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نسل جوان نشان دهیم که امنیت و ارامش ایران مدیون ایثار این عزیزان است.
سلیمان رستیمان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه بر دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید دارند و این دیدار ها را مایه خیر وبرکت میدانند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرزدر همین راستا با کمک و همکاری سایر ادارت و نهادها در نیمه اول سال با ۹۰۰۰ خانواده دیدار داشتیم و در برنامه عملیاتی برای نیمه سال دوم ۶۰۰۰هزار دیدار پیش بینی شده است که به فضل خدا و یاری شما ائمه جمعه و دیگر مسئولین این امر هم محقق میشود.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به شهدای دانش آموز واتفاقات آبان اظهار کرد: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور داریم که سهم استان البرز ۷۵۰ شهید والامقام است.
دانش آموزانی که با همه سن کمی که داشتند در برهه حساس و سرنوشت ساز کشور نقش آفرینی و حماسه های بزرگ را خلق کردند .
آبان فرصت خوبی است تا به بهانه ۱۳ ابان روز دانش اموز یکبار دیگر با بیان رشادت ها و دلیری آن مردانه کوچک به نسل امروز، بزرگی آنها را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشان دهیم.
رستمیان در ادامه در دیدار با محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از راهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر میباشد که این امر علاوه برتکریم و قدر دانی از این عزیزان میتواند زمینه ی باشد که ما به نسل امروز کشور نشان دهیم که نظام جمهوری اسلامی به تمام کسانی که برای کیان و قداست این خاک تن به هیچ ابرقدرتی نمیدهند ارزش قائل است.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز در ادامه بیان کرد: گلزار شهدا میعادگاهی می‌باشد که بخش مهمی از تاریخ در آن آرام گرفته است، پس چه خوب است که این‌مکان از تمام امکانات برخوردار باشد.
انتظار میرود که این امر در کمترین زمان ممکن و به بهترین وجه برای تمام گلزار های شهدا در شهرستان ساوجبلاغ اتفاق بیفتد.
دبیر ترویج فرهنگ ایثار شهادت در ادامه به طرح سپاس اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید با همکاری سایر ادارات در قالب طرح سپاس از اول سال ۱۴۰۱ با ۹هزار از خانواده شهدا و ایثارگران دیدار بعمل آمده است و امید داریم که در نیمه دوم سال با ۶هزار خانواده دیگر دیدار داشته باشیم، پس برای محقق شدن این امر نیاز به همکاری و تعامل سایر ادارات در شهرستان ها داریم‌.
قطعا فرماندار به عنوان عالی ترین نماینده دولت نقش تأثیرگذاری در اجرایی شدن این طرح دارد سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر محمدرضا البرزی فرماندار محترم اظهار کرد: با توجه به روحیه جهادی و پیشینه ی انقلابی و از همه مهتر اینکه شما به عنوان یک آزاده و ایثارگر انتظار داریم که به خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در شهرستان توجه بیشتری شود و مشکل مسکن را که از سال ها پیش درگیر آن هستند با همکاری و تعامل با بنیاد شهید برای این عزیزان حل کنید.
مسکن از دغدغه های اصلی ایثارگران عزیز ما می‌باشد که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اینکه بتواند این مشکل را برطرف کند به توجه و پیگیری های شما در شهرستان ساوجبلاغ نیاز دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.