تصویر
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با امام جمعه طالقان
24 مرداد 1402 - 9:43
4
دکتر رستمیان مدیرکل، معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز ۲۴ مردادماه در راستای بازدید ادواری از شهرستان طالقان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه طالقان دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر رستمیان مدیرکل، معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز ۲۴ مردادماه در راستای بازدید ادواری از با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه طالقان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این دیدار خدمت به ایثارگران را کاری ارزشمند دانست و گفت: شما به بهترین جامعه هدف کشور خدمت میکنید.
امام جمعه طالقان به مشکلات ایثارگران اشاره کرد و افزود: باید نسبت به درمان و لوازم مصرفی جانبازان نظارت بیشتری صورت گیرد، اشتغال نیز از دیگر مشکلات ایثارگران در شهرستان میباشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در ادامه با بیان اینکه وجود شما منشا خیر و برکت برای شهرستان است، گفت: دغدغه مشکلات ایثارگران ارزشمند است، سفرهای ادواری به شهرستان ها برای مرتفع کردن مشکلات است و ما با پیگیری تلاش میکنیم مشکلات مرتفع شود.
وی افزود: بنیاد یک نهاد هماهنگ کننده است، تمام دستگاه های اجرایی مکلف هستند در راستای خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند ما هم در این زمینه ها نظارت داریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: در بحث ترویجی باتوجه به قانون بودجه دستگاه ها مکلف هستند یک درصد از بودجه خود را صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنند.
رستمیان گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی در اجرای قانون مقاومت میکنند، همه مکلف به اجرای قانون هستند و بنیاد انتظار دارد دستگاه ها در بحث خدمت رسانی به ایثارگران علی الخصوص اشتغال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد را یاری کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان غایت بنیاد را رضایتمندی ایثارگران دانست و گفت: اشتغال و درمان از اولویت های بنیاد است و پیگیر رفع مشکلات در این زمینه ها هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.