مدیرکل و جمعی از روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز باهدف بازدید ادواری با حضور در شهرستان در ابتدا با حضور در مزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام کردند و در ادامه با ایثارگران، امام‌جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سلیمان رستمیان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه نظرآباد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه و جهان تبدیل‌شده است.
وی در ادامه بر لزوم استمرار مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم باید راه شهدا را ادامه داده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است، اظهار داشت: خدمتگزاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال ایثارگران و خانواده معظم ایشان انجام دهیم و ارائه خدمات بایستی به‌موقع و توام با تکریم صورت گیرد.
رستمیان در ادامه در دیدار با بغدادی ، ایثارگران را ارزش‌های جامعه دانست و گفت: خدمت به انسان‌هایی که عزیزترین سرمایه زندگی خود را برای امنیت و آرامش کشور و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تقدیم کردند ارزشمند و ماندگار است.

وی در ادامه بر لزوم تقویت روحیه خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید و تصریح کرد: تکریم ایثارگران و خدمتگزاری به این عزیزان، علاوه بر انگیزه و تعهد، نیازمند ظرافت است، همه مسئولان و خدمتگزارند باید در حوزه‌هایی که مسئولیت می‌پذیرند شایسته‌ترین خدمات را به ایثارگران ارائه نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: حفظ حرمت و تکریم ایثارگران، بررسی و پیگیری مطالبات تا حصول نتیجه و داشتن رفتار متواضعانه و قدر نهادن به منزلت ایثارگران علاوه بر ایجاد رضایتمندی ادای دین به ایثارگری ایثارگران خواهد بود که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم، ما باید دین خود را نسبت به ایثارگران ادا و برای جلب رضایت آنان تلاش کنیم.
گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان «ابوالفضل دین‌محمدی»، «فرج محمدیان» و جانباز سرافراز «حسین معدنی» و تجلیل از این عزیزان و نشست هم‌اندیشی با کارکنان بنیاد نظرآباد از دیگر برنامه‌های سفر استانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به شهرستان نظرآباد بود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر