تصویر
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با شهردار نمونه کشوری
05 تیر 1402 - 12:46
2
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد به منظور تقدیر از تعاملات سازنده و افزایش همکاری‌ها با شهردار شهر نظرآباد دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به منظور از تعاملات سازنده و افزایش همکاری‌ها با شهردار شهر نظرآباد دیدار و گفتگو کردند.

علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه ابوالفضل آزادفلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد به منظور تقدیر از تعاملات سازنده و افزایش همکاری‌ها با علی صفری شهردار شهر نظرآباد دیدار و گفتگو کردند.
علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن تقدیر از تعامل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد در جهت افزایش سرانه های کتابخانه های عمومی و تقویت منابع کتابخوانی در کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد بیان کرد: ایجاد زیرساخت های و تقویت بنیان های علمی نوجوانان و جوانان موجب رشد و تعالی فرهنگی و شهرها و روستاها خواهد بود و مدیریت شهری موفق خواهد بود که درمسیر اعتلای آگاهی شهروندان گام های موثری بردارد.
معدنی پور با بیان اینکه نگاه فرهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد در راستای مدیریت شهری قابل تحسین است تصریح کرد: اقدام به ساخت و تسریع در تکمیل پروژه کتابخانه امام صادق(ع) و دغدغه مندی در جهت توسعه فضاهای کتابخانه ای در مناطق مختلف شهر بارقه های امید را در دل علاقه مندان و دوست داران کتاب زنده خواهد کرد و جای بسی امیدواری است.
علی صفری شهردار شهر نظرآباد در این نشست اظهار داشت: مدیریت شهر با تمام توان در جهت حمایت مادی و معنوی از کتاب و کتابخوانی گام برخواهد داشت و در اولین اقدام نیز پروژه کتابخانه امام صادق(ع) پارک شهر نظرآباد که در مجاورت کتابخانه قدیمی در حال ساخت است را امیدواریم با پیشرفت مناسبی که تاکنون داشته است تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.
صفری با بیان اینکه معتقد هستیم در شهر نظراباد همه مردم از فرصت های برابر در کتابخوانی بهره مند شوند افزود: ایجاد کتابخانه در شهرک سیدجمالدین یکی از ضروت های مردم منطقه است که امیدواریم در سال جاری نیز این مهم صورت گیرد و شهروندان بتوانند از فضاهای مطالعه و منابع کتابخوانی استفاده کنند.
همچنین در پایان این نشست، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ، نامه تقدیر دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور را به شهردار فرهنگ دوست شهر نظرآباد تقدیم کرد.

گفتنی است علی صفری شهردار شهر نظرآباد به عنوان «شهردار نمونه کشوری» در سال ۱۴۰۱ از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی و تقدیر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.