تصویر
دیدار مدیر امور شعب بانک ملی استان البرز با فرماندار طالقان
05 تیر 1402 - 12:55
1
مهرپویا مدیریت امور شعب بانک ملی استان البرز به همراه اینانلو مسئول شعبه طالقان با حضور در دفتر مهندس علی مهدوی فرماندار شهرستان طالقان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مهرپویا مدیریت امور شعب بانک ملی استان البرز به همراه اینانلو مسئول شعبه طالقان با حضور در دفتر مهندس علی مهدوی فرماندار با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهرپویا از اولویت های بانک ملی در ارائه خدمات به صورت گسترده در تمامی نقاط استان همسو با سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را بیان داشتند.
ایشان در این نشست گزارشی از پرداخت تسهیلات در بخش ، تسهیلات حمایتی تبصره ۱۶ و ۱۷ اقشار آسیب پذیر در این شهرستان ارائه نمودند .
مهدوی فرماندار نیز در این دیدار تسهیل در ارائه تسهیلات را به مردم مهم و اظهار داشتند: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان در حوزه های گردشگری و کشاورزی ارائه تسهیلات می تواند در توسعه شهرستان امر مهم و ضروری باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.