تصویر
دیدار مدیر منطقه ۸ کرج با شهرداران مدرسه
04 آبان 1402 - 10:53
2
مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج در دیدار با شهرداران مدارس از این دانش‌آموزان به عنوان سفیران مدیرت شهری نام برد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۸ شهرداری در دیدار با شهرداران مدارس از این دانش‌آموزان به عنوان سفیران مدیرت شهری نام برد.

در این دیدار که به همراه سرگرد محسن تکلو پلیس راهور، زارعی نماینده آموزش و پرورش ناحیه ۳ و دیگر مسئولین صورت گرفت، اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای طرح شهردار مدارس تمرین مدیریت و مشق برنامه‌ریزی قشر دانش‌آموزی است.
رضوانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده بایستی با الفبای مدیریت آشنا شوند، افزود: برنامه‌ریزی اولین گام در مدیریت به شمار می‌آید و در ارائه برنامه نیز هدف گذاری بسیار مهم است، هدفی که بر اساس تکالیف و وظایف محوله تعریف می‌شود.
وی با بیان اینکه تکالیف محوله شهردار مدرسه در قالب دفتر کار به شهرداران مدارس ارائه شده است، گفت: تدوین برنامه‌ای که قابلیت اجرا دارد و بر اساس اعتبارات و داشته‌ها تعریف شده است بسیار ارزشمند است و من توقع دارم در جلسه آینده تک تک شما یک برنامه عملیاتی تهیه کنید تا نقشه راه شما شود.
رضوانی، اولویت بندی فعالیت‌های تدوین شده در برنامه عملیاتی، اجرا و ارزیابی چگونگی انجام کار را از دیگر فرآیندهای مهم در برنامه‌ریزی و کار مدیریتی برشمرد.
مدیر منطقه ۸ کرج با اشاره به اینکه دوره تصمیم‌سازی از بالا به پایین گذشته است و با توسعه شهرها این مدل پاسخگوی نیاز واقعی نیست، گفت: امروزه مهمترین راهکار برای رفع نیازمندی‌های شهروندی، مشارکت مردم در اداره امور شهر و تصمیم‌های مدیریتی است.
رضوانی، شهرداران مدارس را سفیران مدیریت شهری برشمرد و افزود: با کمک شما آینده‌سازان کشور، می‌توانیم در مسیر تبدیل شهرنشین به شهروند گام برداریم و مطالبه گری‌های شهروندی را با سمت و سوی درست هدفمند کنیم.
گفتنی است در پایان مراسم کارت همیار پلیس، روپوش همیار پلیس و تابلو ایست به شهرداران مدارس از سوی پلیس راهور و مدیر منطقه ۸کرج اعطا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.