تصویر
دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با علی حدادی نماینده مردم در مجلس
04 آبان 1401 - 8:25
3
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همراهی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد با علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ دیدار و گفتگو نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همراهی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و دیدار و گفتگو نمودند.

حدادی در این دیدار گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای می تواند با ارائه آموزش های لازم نقش مهمی در افزایش اشتغال داشته باشد، تا جوانان جویای کار بتوانند با کسب مهارت های فنی و حرفه ای وارد بازار کار شوند.
وی افزود: ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در استان،نیازمند برنامه ریزی های ویژه در حوزه مهارت آموزی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شهرستان نظرآباد اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای بستر مناسبی در جهت توانمند سازی افراد جویای کار فراهم کرده است و با ارائه آموزش های علمی و عملی لازم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.