تصویر
دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با ساکنان محله حیدرآباد در مسجد جامع
31 خرداد 1402 - 16:15
3
به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به اتفاق عمار ایزدیار نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج،به همراه مدیر منطقه6 در مسجدجامع حیدرآباد با اهالی محله حیدرآباد دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به اتفاق عمار ایزدیار نایب رئیس شورای اسلامی شهر ،به همراه مدیر منطقه۶ در مسجدجامع حیدرآباد با اهالی محله حیدرآباد دیدار و گفتگو کردند.

اعضای شورا شهر به منظور رسیدگی و رفع نیازها و مشکلات شهروندان و همچنین در خصوص اجرای برخی پروژه‌های عمرانی و توزیع عادلانه خدمات شهری در بین محلات نکاتی بیان کردند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل افزود: هدف از این بازدیدها ملاقات با شهروندان و آشنایی با مسائل و مشکلات اهالی آن محله است و امیدواریم بتوانیم در این بازدیدها با کمک اعضای محترم شورای اسلامی و مدیریت شهری گوشه ای از مشکلات را حل کنیم.
گفتنی است در این دیدار شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی اعضای شورا ، مدیر منطقه و هیئت همراه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت‌.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.