تصویر
دیدار مردمی سرپرست منطقه ۹ کرج با شهروندان محله «دولت آباد»
27 بهمن 1401 - 8:48
1
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با حضور در مسجد آل عبا در محله دولت آباد با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۹ شهرداری با حضور در مسجد آل عبا در محله دولت آباد با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.

بابیان اینکه مهم‌ترین اولویت شهرداری، ارائه خدمات گسترده به مناطق کم برخوردار است، اظهار داشت: مساجد ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ شهروندی است و می‌تواند محور همه اقدامات و فعالیت‌های شهری باشد.
رشیدی بابیان اینکه این نشست‌ها باهدف ارتباط‌گیری نزدیک با مردم برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های مردمی زمینه‌ساز تصمیماتی است که در جلسات بین مدیران و مسئولین اتخاذ می‌شود.
در این دیدار گرم و صمیمی که با حضور معاونان و مدیران منطقه برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را درزمینه مختلف مطرح کرده و سرپرست منطقه ۹ دستورات لازم جهت رسیدگی و اقدام به مطالبات آن‌ها را صادر کرد.
گفتنی است، رشیدی ضمن بررسی درخواست‌های شهروندان، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.