تصویر
دیدار معاون امور داوطلبان هلال احمر البرز با فرماندار شهرستان طالقان
28 مرداد 1402 - 16:11
1
معاون امور داوطلبان هلال احمر استان البرز بهمراه رئیس جمعیت هلال احمر شهرسستان طالقان با علی مهدوی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان البرز بهمراه رئیس جمعیت هلال احمر شهرسستان طالقان با علی مهدوی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

، داود رجبی معاون امور داوطلبان در خصوص اجرای طرح های آموزشی،امدادی و عام المنفعه هلال احمر در راستای خدمات رسانی و ارتقاء آگاهی عمومی از طریق خانه‌های هلال این شهرستان گفتگو کرد.
رجبی در دیدار با مهدوی فرماندار ،خواستار حمایت بیش از پیش از خانه‌های هلال و تامین زیرساخت های لازم جهت فعالیت این خانه‌های هلال در سطح شهرستان شد.
وی، ایجاد زمینه‌های رشد سلامت و بهداشت ،آگاهی و آمادگی در مقابله با سوانح و حوادث و افزایش فعالیت های در بین جوانان را از جمله کارکردهای خانه‌های هلال عنوان کرد که با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی و آموزش می‌تواند، خانواده‌های آماده و جامعه ای تاب آور را در مقابله با مخاطرات پرورش دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.