تصویر
دیدار معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز با معاون فرهنگی هنری سپاه البرز
09 اسفند 1401 - 9:03
1
سرهنگ سید مرتضی موسوی، معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با سرهنگ سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه البرز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرهنگ سید مرتضی موسوی، معاون نیروی انتظامی استان البرز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با سرهنگ سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه البرز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ، سرهنگ سید مرتضی موسوی، معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با سرهنگ سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه البرز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این دیدار سید مرتضی موسوی ضمن تبریک روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) در خصوص تعامل بیشتر بین دو مجموعه تاکید داشته و گفت: در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت های فی مابین با برنامه ریزی منسجم اقدامات تاثیر گذاری می‌توان انجام داد.
معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز ادامه داد: مرکز مشاوره آرامش زیر مجموعه معاونت اجتماعی انتظامی استان در حوزه های روان شناختی( خانواده، تربیتی ،ازدواج ، تحصیلی ) روان سنجی ( انجام تست های هوش ، و شخصیت، و مشاوره انتظامی آماده ارائه خدمات برای پاسداران و بسیجیان می باشد.
سرهنگ موسوی با اشاره به معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سطح استان البرز بیان کرد: اگر بخواهیم مشکلات را برطرف کنیم نیاز است فرهنگ شهری را توسعه بدهیم که این امر با آموزش و اطلاع رسانی دقیق امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه سپاه در نوک پیکان قرار دارد و تمام هجمه های دشمن علیه سپاه طراحی می شود، افزود: ان شالله با هم افزایی هرچه بیشتر و بهتر بین معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بتوانیم توطئه ها و عملیات های روانی دشمن را در فضای حقیقی و مجازی خنثی کنیم.
در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار سعید صادقی معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز با بیان اینکه ما در یک جنگ نابرابر قرار گرفته ایم، مطرح کرد: متاسفانه بستر فضای مجازی در اختیار دشمن است و در حال حاضر جنگ اصلی و واقعی در فضای مجازی رخ می دهد که همانا جنگ روایت ها، عقاید و باورهاست.
وی با تاکید بر لزوم هم افزایی بین سپاه و نیروی انتظامی افزود: تعامل هرچه بهتر بین دو نهاد می تواند نتایج و تاثیرات مثبتی در جامعه داشته باشد و در این راستا می توان برای رفع مشکلات مردم از دستگاه های متولی مطالبه گری کرد تا نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام کنند و برای رفاه و آسایش مردم گام بردارند.
سرهنگ صادقی با تشکر از همکاری صمیمانه معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز، عنوان کرد: امروزه اگر امنیتی در شهرها برقرار می باشد مرهون تلاش نیروی خدوم نیروی انتظامی می باشد که خوشبختانه این استان از نظر امنیت در وضعیت بسیار خوبی می باشد.
وی ‌در پایان ضمن تشکر از تلاش های این نهاد زنده و پویا که ضامن ایجاد و حفظ امنیت روانی و سلامت اجتماعی مردم است، بیان کرد: مراتب قدر دانی و تشکر خود را اعلام می دارم و امید است مردم فهیم و قدر دان ما هم با استفاده از این امکانات فراهم شده این حلقه ارتباطی را حفظ و در ثمر بخشی و اثر بخشی هر چه بیشتر آن سهیم باشند.
گفتنی است در پایان سرهنگ سید مرتضی موسوی معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز از قسمت های مختلف مرکز فرهنگی رسانه ای ماه البرز بازدید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.