تصویر
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
07 تیر 1402 - 12:36
2
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید «پویا اشکانی» و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «عباس عبدالهی» با این خانواده شهید والامقام و جانباز سرافراز دیدار و از آنان تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر به همراه معاون و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید «پویا اشکانی» و جانباز ۷۰درصد دوران دفاع مقدس «عباس عبدالهی» با این خانواده شهید والامقام و جانباز سرافراز دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش «ایثار استان البرز»، آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: یکی از نیازهای فرهنگی ما در این دوران تکریم شهید و خانواده شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: اهمیت حفظ و نگهداری حرمت شهدا باید دائم تکرار شود و برای نسل آینده سبک زندگی آن ها و اهداف آن ها بازگو شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه همچنین خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.