تصویر
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
22 مهر 1402 - 16:24
1
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید والامقام «سید شعبان میرنوری» و جانباز سرافراز «محرمعلی اکبری» با خانواده این شهید و جانباز دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید والامقام «سید شعبان میرنوری» و جانباز سرافراز «محرمعلی اکبری» با خانواده این شهید و جانباز دیدار و گفتگو کردند.

سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، وجود خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را موجب برکت نظام و انقلاب دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت و افتخار مسئولین است.
وی در ادامه تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های معظم این عزیزان است.
ما امروز به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مدیونیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران رسالت مسئولان است و ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر در این دیدارها با اهدای لوح از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.