تصویر
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
06 آبان 1402 - 16:13
0
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس «محمد باستانی» و «یعقوب آجرلو» با خانواده این دو شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس «محمد باستانی» و «یعقوب آجرلو» با خانواده این دو شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بابیان اینکه اقتدار ما در جهان مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران است، گفت: امروز ما میراث دار مجاهدت، رنج‌ها و سختی‌ها شهدای عزیز و ایثارگران هستیم.
وی شهدا را مظهر اقتدار انقلاب دانست و تصریح کرد: و استان البرز بیش از ۵ هزار و دویست شهید لاله‌گون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این نشان‌دهنده نقش و جایگاه ویژه مردم استان البرز در مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارد.
رستمیان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا نام و یاد شهدا را در جامعه زنده نگه‌داریم و راه شهدا را به‌عنوان یک الگو در جامعه ترویج دهیم.
زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا وظیفه تمامی اقشار جامعه است که باعث تداوم ارزش‌های انقلاب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه از نقش ارزشمند والدین شهدا تجلیل کرد و افزود: ما خدمتگزار ایثارگران هستیم و به این خدمت هم افتخار می‌کنیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه در این دیدارها با اهدای لوح از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.