تصویر
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با مادران شهدا
13 دی 1402 - 15:46
1
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با مادران شهیدان دوران دفاع مقدس «نصیر رادفر» و «ابراهیم آقایی» دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با مادران شهیدان دوران دفاع مقدس «نصیر رادفر» و «ابراهیم آقایی» دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و گرامی داشت یاد و خاطر سردار سلیمانی، خانواده‌های معظم شهدا را گنجینه‌هایی ارزشمندی از ایثار و فداکاری دانست و گفت: آنچه امروز انقلاب اسلامی را حفظ کرده است خون شهدا و ایثار خانواده‌های معظم شهیدان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه تصریح کرد: مادران شهدا در دفاع از حریم ولایت و امامت با لبیک به امام شهدا، فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا یک وجب از خاک وطن به‌دست دشمن نیفتد.
امام‌جمعه افزود: مادران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند.
وی تأکید کرد: دعای خیر مادران شهدا تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج از صبر و استقامت مادران شهدا تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.