تصویر
دیدار و تبریک هفته انتظامی توسط فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد
17 مهر 1402 - 15:45
1
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت.

سرهنگ "حمید صادقی " با تبریک هفته فراجا به سبزقامتان عرصه نظم و امنیت کشور، گفت: امنیت پایدار جامعه مدیون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این نهاد است.

سرهنگ " صادقی " افزود: لازمه پیشرفت هر جامعه وجود امنیت پایدار است که نیروی خدوم فراجا در کنار سایر نیروهای مسلح، همیشه و در همه حال در تأمین آن نقش مهمی را ایفا و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) افزوده: مشارکت و نقش فراجا در مقابله با تهدیدات و برخورد قاطعانه با برهم‌زنندگان آرامش عمومی،همواره ارتقاء سطح امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال دارد.
در ادامه این دیدار سرهنگ علی عزیزی ضمن عرض خوش آمدگویی به عوامل سپاه شهرستان گفت: این نیروها ( فراجا و سپاه) نهادهایی برخواسته از مردم و برای مردم هستند و اکنون که توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برهم زدن امنیت و آرامش جامعه بی حد و حصر شده، وظایف فراجا و سپاه نیز پیچیده‌تر و دشوارتر شده است.
وی اضافه کرد: بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و رشادت‌های بی‌دریغ نیروهای مسلح است که خاضعانه جان در طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام اسلامی حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری و دین داری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.