تصویر
دیدار و نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با فرماندار شهرستان فردیس
03 آبان 1401 - 11:05
2
مهندس غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به اتفاق رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی کشاورزی زیبادشت با حضور در فرمانداری شهرستان فردیس، با سرهنگ خداداد کاشفی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به اتفاق رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی زیبادشت با حضور در فرمانداری شهرستان ، با سرهنگ فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ؛ خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه های مختلفی از جمله خدمات، کشاورزی، صنعت و فرهنگ و هنر مشغول مهارت افزایی اقشار مختلف جامعه می باشد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نیز در این راستا، بستر لازم برای توانمندسازی افراد جویای کار فراهم کرده است.
فرماندار شهرستان فردیس هم در این نشست با بیان اینکه فعالیتهای آموزشی و مهارتی فنی و حرفه ای بسترساز ایجاد اشتغال مولد می باشد، از اعلام آمادگی فرمانداری فردیس جهت حمایت‌های اعتباری مرکز فنی و حرفه ای زیبادشت خبرداد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.