تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

دیدار و هماهنگی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری البرز با ائمه جمعه استان
11 اسفند 1401 - 8:54
4
در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخيزداري سالجاري با شعار"درخت برای زندگی؛ باهم بکاریم برای ایران سرسبز _ ایران قوی"، سرپرست‌ اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز,مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات شهرستانها جهت ارائه گزارش و انجام هرچه بهتر برنامه های هفته منابع طبیعی با ائمه محترم جمعه استان دیدار و نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سالجاری با شعار"درخت برای زندگی؛ باهم بکاریم برای ایران سرسبز _ ایران قوی"، سرپرست‌ اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز,مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات شهرستانها جهت ارائه گزارش و انجام هرچه بهتر برنامه های هفته منابع طبیعی با ائمه محترم جمعه استان دیدار و نمودند.

در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سالجاری با شعار"درخت برای زندگی؛ باهم بکاریم برای ایران سرسبز _ ایران قوی"، سرپرست‌ اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز,مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات شهرستانها جهت ارائه گزارش و انجام هرچه بهتر برنامه های هفته منابع طبیعی با ائمه محترم جمعه استان دیدار و نمودند.
در این دیدارها که در اغلب شهرستانها و شهرها انجام گردید؛ سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن تبیین طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور،گفت :این طرح مردمی طی چهار سال عملیاتی خواهد شد و سهم استان البرز در این میان چهل میلیون درخت است که با مشارکت اقشار مختلف مردم ,ارگانها و نهادها عملیاتی خواهد شد .
در این دیدارها، حجت‌الاسلام والمسلمین ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز،به اهمیت کار در این خصوص پرداخت و افزود: برای اجرا و تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نیازمند فعالیت فرهنگی گسترده و تبیین موضوع از طریق تریبون های نمازهای جمعه بعنوان قرارگاه فرهنگی هستیم و همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند "فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل گردد"؛لذا این طرح یک کار جهادی بوده و همت همه اقشار جامعه و ارگانها را می طلبد.
در این دیدارها مسئولین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های تابعه به ارائه گزارش پرداخته و هماهنگی های لازم در خصوص برقراری میزخدمت در مصلاها ,سخنرانی پیش از خطبه ها و توزیع نهال رایگان بعد از اقامه نماز جمعه در هفته منابع طبیعی، تجدید میثاق با شهداء و غرس نهال توسط ائمه جمعه و سایر برنامه های فرهنگی و هنری صورت گرفت.
در پایان، ائمه جمعه در خصوص حفظ،احیاء،توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب و تصرف منابع ملی و اهمیت درختکاری توصیه های لازم را ارائه نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.