تصویر
دیدار و گفت‌وگوی ۲۳ نفر از مراجعین با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ
09 اسفند 1401 - 13:08
1
طبق برنامه زمانبندی سه شنبه های هر هفته ، دیدار مردمی این هفته (نهم اسفند ماه) فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در راستای بررسی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات شهروندان شریف، از اوایل صبح امروز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طبق برنامه زمانبندی سه شنبه های هر هفته ، دیدار مردمی این هفته (نهم اسفند ماه) در راستای بررسی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات شهروندان شریف، از اوایل صبح امروز برگزار شد.

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ملاقات عمومی امروز مسائل و درخواست های مراجعه کنندگان را درخصوص موضوعات مختلف بررسی کرد و دستورات لازم را برای رسیدگی و حل مشکلات به مسئولین ذیربط صادر نمود.
ملاقات مردمی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، روزهای سه شنبه هر هفته در محل فرمانداری شهرستان برگزار می شود که شهروندان محترم می توانند به منظور پیگیری درخواست خود در ساعت مقرر، با مراجعه به فرمانداری و یا تعیین وقت ازطریق شماره تلفن های ۴۴۲۲۳۹۷۰ و ۴۴۲۲۲۸۲۳، ضمن دیدار با فرماندار،مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.