تصویر
دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر معظم انقلاب
30 شهریور 1402 - 9:16
2
در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور در
حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره)، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این دیدار حضور داشتند.
در استان البرز نیز این مراسم به صورت همزمان با حضور آیت الله حسینی همدانی ، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان ، دکتر عبداللهی استاندار البرز و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.
در این مراسم جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لوح دریافت کردند و سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اهدای لوحی از تلاش های استاندار البرز تقدیر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.