تصویر
دیدار چهره به چهره معاونین و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران البرزی
14 آبان 1401 - 15:26
4
معاونین و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای سفر معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از 80 نفر از ایثارگران استان البرز به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاونین و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای سفر معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیش از ۸۰ نفر از ایثارگران استان البرز به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.

معاونین و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان البرز پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه با برگزاری میز خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیش از ۸۰ نفر از ایثارگران البرزی به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.
محمدحسن علینقیان افجه ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی در این خصوص گفت: این دومین میز خدمت معاونین و مدیران کل در سال ۱۴۰۱ است که معاونین هر حوزه تخصصی خود با این استان آمده و پذیرای مراجعان شده‌اند.
وی افزود: دراین سفرهای استانی که معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران به خدمت جامعه ایثارگری رسیده‌اند مشکلات و موانع را بررسی و در جهت رفع آنها تصمیم‌گیری می‌شود.
گفتنی است در این میز خدمت آقایان عباسپور معاون بهداشت و درمان، محمود پاکدل معاون تعاون و امور ، علینقیان افجه ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران، حجت اله فرهادی مدیرکل مددکاری و مشاوره، میثم اروز مدیرکل تسهیلات رفاهی، علی گودرزی مدیرکل دفتر برنامه‌وبودجه، و عادل مهری مدیرکل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناسان و کاربران خبره اداره کل بنیاد البرز حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.