تصویر
دید معاون استاندار و فرماندار ویژه استان البرز از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز
24 بهمن 1401 - 15:05
1
غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به اتفاق معاونین مربوطه از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بازدید داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و به اتفاق معاونین مربوطه از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بازدید داشت.

دراین دیدار و هیأت همراه ضمن دیدار با جوانان خلاق و نوآور مستقر در کارخانه در جریان آخرین فعالیت‌ها و دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و خلاق قرار گرفته و ضمن اظهار خشنودی از پیشرفت‌های قابل تحسین این شرکت‌ها اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداری می‌بایستی باتمام توان درجهت رفع مشکلات زیر ساختی کارخانه و تسهیل در رفع این موانع با وفاق و همدلی، کار جهادی و انقلابی نموده و شرایط مطلوبی برای استقرار اینگونه شرکت‌ها فراهم نمایند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ، ضمن استماع گزارش روند تکمیل و توسعه کارخانه نوآوری البرز از معاونین همراه در حوزه‌های منابع انسانی و برنامه‌ریزی، سیاسی امنیتی و خواست با تشکیل جلسات مداوم با کارخانه نوآوری البرز نسبت به پیگیری تأمین زیرساخت‌های لازم اقدام و گزارشات آن را جهت پیگیری برای‌ایشان ارسال نمایند.
قاسم پور در خاتمه بیان داشت: با توجه به جمعیت جوان، نخبه، با دانش و جویای کار در استان، وجود شهرک‌های صنعتی و لکه‌های صنعتی در حوزه شهرستان کرج می‌توان زمینه‌های هم افزایی و تعامل بیشتر با این شرکت‌ها و کارخانه نوآوری را فراهم نموده و باهماهنگی مدیران آموزش و پرورش نسل نوجوان و جوان دانش‌آموز را جهت آشنایی با شرکت‌های مستقر و حضور در کلاس‌های آموزشی به آن کارخانه هدایت نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.