تصویر
رئیس و نایب رئیس شورای شهر نظرآباد عضو افتخاری هلال احمر شدند
16 آبان 1402 - 11:16
2
رئیس و نایب رئیس شورای شهر نظرآباد در دیدار صمیمانه با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان به عضویت افتخاری هلال احمر درآمدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس و نایب رئیس شورای شهر در دیدار صمیمانه با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان به عضویت افتخاری هلال احمر درآمدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد طی این نشست گزارشی از خدمات و عملکرد جمعیت ارائه داد و خدمت در این سازمان را افتخار کارکنان و اعضاء برشمرد.
در ادامه اکبرزاده و آزادفلاح رئیس و نایب رئیس شورای شهر نظرآباد، حوزه‌های اجرایی و عملیاتی جمعیت هلال احمر را ستون‌های این نهاد برشمردند و ارائه خدمات هر یک از حوزه‌ها را مکمل ساختار جمعیت هلال احمر عنوان کردند و تقویت همه جانبه حوزه‌های اجرایی را موجب تحکیم این سازمان و رشد و تعالی و حرکت بسوی پیشرفت خدمات رسانی برشمردند.
رضا شادان تصریح کرد: در این دیدار احمدزاده عضو شورای اجرایی هلال ، شهرکی رئیس اداره میراث و علیرضا دهقان، خبرنگار و رییس خبرگزاری صدا و سیما در نظرآباد نیز حضور داشتند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.