رئیس کل دادگستری البرز با آزادی ۱۹ نفر موافقت کرد

بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج منجر به بررسی مشکلات و درخواست‌های ۲۲۱ زندانی و منتهی به آزادی ۱۹ محبوس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین صبح امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج با تاکید بر حضور منظم مدیران و قضات در ندامتگاه‌های استان برای بررسی پرونده‌های زندانی‌دار اظهار کرد: برنامه عملیاتی دادگستری کل استان و برنامه معاونت نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، تکالیف متعددی در راستای اجرای برنامه تحولی قوه قضائیه در مجموعه قضائی استان البرز تعیین کرده است.

وی افزود: در دیدار انجام شده که درخواست‌های متعددی از جمله تسریع در رسیدگی، پابند الکترونیک، آزادی مشروط، تعلیق و تخفیف مجازات، زندان باز و نظام نیمه‌آزادی، تبدیل یا تخفیف در مجازات، اعسار و تقسیط، ادغام پرونده‌ها، مرخصی و درخواست عفو توسط زندانیان مطرح شد دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام آمار درخواست‌های طرح شده که گفت‌وگو با ۲۲۱ زندانی بود، اضافه کرد: در این دیدار با درخواست پابند الکترونیک برای دو نفر، تخفیف و تعلیق مجازات برای ۱۳ نفر، تخفیف مجازات برای ۱۴ نفر مورد موافقت قرار گرفت و در مجموع با درخواست ۱۹ نفر از زندانیان به‌منظور بررسی و امکان آزادی از طریق نهادهای ارفاقی موافقت به عمل آمد.

هریکندی اضافه کرد: در این دیدار دستورات مقتضی درباره تسریع در رسیدگی برای پرونده ۸۵ زندانی و مشاوره و ارشاد قضائی درباره ۷۲ نفر صادر شد.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر