راه‌اندازی کلینیک کارکنان شهرداری کرج زیر ذره‌بین شورای شهر

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی کلینیک کارکنان مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: این کلینیک یک بار از دانشگاه علوم پزشکی موافقت اصولی را اخذ کرده و تاکنون این پیمانکار کلینیک را تحویل نداده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد اسدیان ظهر امروز _سه‌شنبه هفدهم مهر_ در حاشیه کمیسیون تلفیق در بررسی تفریغ بودجه شهرداری با بیان اینکه حفظ سلامت کارکنان و خانواده پرسنل شهرداری اولویت مجموعه مدیریت شهری شود، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دوره گذشته مجوز ساخت یک مجتمع درمانگاهی برای کارکنان شهرداری، پاکبانان، سبزبانان و نیروهای خدماتی شهرداری تصویب کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه این کلینیک یک بار از دانشگاه علوم پزشکی موافقت اصولی را اخذ کرده و تاکنون این پیمانکار کلینیک را تحویل نداده است که در صورت عدول به دستگاه‌های قضائی باید معرفی شود.

با تاکید بر اینکه ضروری است مدیریت شهری تدبیری اتخاذ کند تا در راستای بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه اقدام لازم انجام شود، خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی نشدن کلینیک تذکراتی از سوی اعضای شورای شهر به شهردار داده شده است.

اسدیان‬ با اشاره به اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی و ، مجموعه مدیریت شهری توجه ‏ویژه به موضوع بهداشت و سلامت کارکنان‬ و خانواده آن‌ها داشته باشد، تصریح کرد: در بیشتر شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور کلینیک‌های شهرداری نیز برای کارکنان و برای پاکبانان، سبزبانان و نیروهای خدماتی شهرداری کرج به بهره‌برداری رسیده اما تاکنون و با توجه به مصوبه شورای شهر دوره گذشته این مجتمع درمانگاهی راه‌اندازی نشده است.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر