تصویر
راهکاری جدید برای حل مشکلات شهرک ناز
09 بهمن 1402 - 14:33
شناسه : 737985
0
شهردار فردیس گفت:علیرغم اینکه موضوعات حقوقی شهرک ناز هنوز تعیین تکلیف نشده و به شهرداری فردیس تحویل نشده است، اما در حال پیگیری و انعقاد تفاهمنامه ای جهت رفع موانع برای ارائه خدمات، تامین سرانه ها و ارائه پایانکار به املاک منطقه شهرک ناز هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت:علیرغم اینکه موضوعات حقوقی شهرک ناز هنوز تعیین تکلیف نشده و به تحویل نشده است، اما در حال پیگیری و انعقاد تفاهمنامه ای جهت رفع موانع برای ارائه خدمات، تامین سرانه ها و ارائه پایانکار به املاک منطقه شهرک ناز هستیم.

محمدرضا احمدی نژاد در خصوص وضعیت شهرک ناز اظهار کرد: مشکلات این شهرک به ۳ دهه قبل، پیش از تشکیل استانداری البرز و توافقات انجام شده در استانداری تهران برمی‌گردد.
در این توافقات مقرر شد بخشی از اراضی بین مالکین و شرکت دولت آباد، به دولت و شهرداری تخصیص پیدا کند که آن تعهدات انجام نشد.
در سال‌های گذشته به دلیل عدم تعیین تکلیف و به نتیجه نرسیدن پرونده قضایی، به دلایل قانونی خدمت‌رسانی به این منطقه با اختلال مواجه شد.
وی افزود: به منظور ارائه خدمات به شهروندان ساکن در شهرک ناز و رفع مشکلات منطقه، برای تعیین عوارض و تامین منابع درآمدی، لایحه‌ای توسط شهرداری به شورا ارائه شد.
در حال حاضر بسیاری از خیابان‌های شهرک ناز با مشکلات جدی مواجه است که در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده و انجام می شود.
اما با وجود همه موانع در امر خدمت رسانی به این منطقه، با هماهنگی‌های انجام شده، به خیابان هایی از شهرک ناز که با مشکلات جدی تری مواجه بودند، رسیدگی شد.
احمدی نژاد با بیان اینکه موضوعات حقوقی شهرک نازهنوز تعیین تکلیف نشده و به شهرداری تحویل نشده است، گفت: یکسری از آپارتمان‌ها در این منطقه ساخته شده که جواز دارند، اما پایانکار ندارند.
برای حل مشکل پایانکار و ارائه خدمات به اهالی شهرک ناز، با شورا و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مذاکراتی انجام شد تا در قالب یک تفاهمنامه، با اخذ بهای خدمات یا عوارض آماده سازی بسیار مختصر، بتوانیم برای املاکی که سالیان سال است با مشکل پایانکار مواجهند، پایانکار صادر کنیم.
وی افزود: در تفاهمنامه فوق موضوع دریافت مجوز برای احیای سرانه خدماتی توسط شهرداری در شهرک ناز گنجانده شده است که با دریافت مجوز ارائه خدمات به این منطقه مرتفع می‌شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.