تصویر
راهیابی ۱۰ اثر برتر معلم پژوهنده البرزی به دبیرخانه کشوری
26 مرداد 1402 - 15:22
1
مجید جعفری رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از اعلام نتایج بیست و ششمین مرحله برنامه ملی معلم پژوهنده در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مجید جعفری رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از اعلام نتایج بیست و ششمین مرحله برنامه ملی معلم پژوهنده در این استان خبر داد.

وی گسترش فرهنگ پژوهش در میان معلمان در راستای سند تحول بنیادین را از اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: برنامه معلم پژوهنده می‌تواند بستری برای بروز استعداد و خلاقیت معلمان در جهت رفع مسائل آموزشی باشد و نیز به معلمان کارشناسان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های پژوهشی، نسبت به شناخت مسائل و ابداع روش‌های نوین و موثر برای آموزش و یادگیری در کلاس گام‌های مهمی بردارند.
جعفری افزود: از مجموع ۴۶۲۱ اثر رسیده به مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز ، ۷۱۰ اثر به دبیرخانه معلم پژوهنده در استان راه یافتند که از بین آنها ۶۸ نفر از معلمان به عنوان معلم پژوهنده برتر استان البرز معرفی شدند.
رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: از بین آثار داوری شده، به ترتیب کسب امتیاز ،تعداد ۱۰ اثر به دبیرخانه کشوری این طرح مستقر در استان فارس ارسال می شود.
قابل ذکر است نظر به استقبال چشمگیر و قابل ستایش همکاران ، استان البرز برای دومین سال پیاپی با سقف سهمیه، در این طرح حضور خواهد داشت؛ همچنین در بین نواحی و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز، ناحیه ۳ ، شهرستان‌های و طالقان به عنوان سرآمد این برنامه ملی معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.