تصویر
راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی
16 مرداد 1403 - 12:23
شناسه : 1274742
0

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی اگر ماشین باز هستید باید بدانید، خودرو گذر موقت یکی از راه های آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی است اما راه های دیگری مانند اجاره خودرو خارجی و… وجود دارد به نظر می رسد شما هم علاقه زیادی به رانندگی با خودروهای خارجی داشته باشید […]

ارسال توسط :
پ
پ

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی

اگر ماشین باز هستید باید بدانید، خودرو گذر موقت یکی از راه های آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی است اما راه های دیگری مانند اجاره خودرو خارجی و… وجود دارد

به نظر می رسد شما هم علاقه زیادی به رانندگی با خودروهای خارجی داشته باشید اما نمی دانید که آیا راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی وجود دارد یا نه؟!

آشنایی با راه های آسان جهت رانندگی با خودروهای خارجی

تجربه رانندگی با خودروهای خارجی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. چه به دنبال یک تجربه کوتاه‌مدت باشید یا قصد اجاره طولانی‌مدت این خودروها را داشته باشید، برای اینکه به هدفی که می خواهید برسید چند راه وجود دارد. رانندگی با خودروهای خارجی نه‌تنها به شما امکان می‌دهد که با تکنولوژی‌های جدید آشنا شوید، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های رانندگی خود را نیز بهبود ببخشید.

اجاره خودرو برای تجربه رانندگی خودرو خارجی

باتوجه به مقالت وب سایت پدال به نشانی https://www.pedal.ir/ یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی، اجاره خودرو است. بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو مدل‌های مختلفی از برندهای معروف جهانی را ارائه می‌دهند. با اجاره یک خودرو، شما می‌توانید بدون نیاز به خرید آن، از ویژگی‌ها و امکانات آن بهره‌مند شوید.

حال که واردات خودرو گذر موقت نیز آزاد شده است شاید فرصت خوبی باشد که به آروزی دیرینه خود دست پیدا کنید و برای مدت کوتاهی هم که شد از سوار شدن خودرهای خارجی لذت ببرید. البته شرکت های زیادی هستند که با مراجعه به آنها نیز می توانید هر مدل خودرو خارجی که دوست دارید را اجاره کرده و به تفریح مهیج و هیجان انگیز خود یعنی ماشین سواری بپردازید.

البته باید در نظر داشته باشید که اجاره خودرو خارجی از این شرکت ها دارای یک سری مزیت ها و معایب نیز می باشد. مزیت انجام این کار این است که انعطاف‌پذیری بالا، امکان انتخاب مدل و برند دلخواه، امکان اجاره کوتاه‌مدت را خواهید داشت و از معایب آن می توان به هزینه روزانه بالایی که دارند اشاره کرد.

شرکت در رویدادهای تست درایو

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی این است که در رویدادهای تست درایو شرکت کنید. می پرسید که چطور می توانید این کار را انجام دهید؟ بسیار ساده و آسان. بسیاری از شرکت‌های خودروسازی رویدادهای تست درایو برگزار می‌کنند که در آن‌ها می‌توانید مدل‌های جدید خودرو را امتحان کنید. این رویدادها معمولاً رایگان هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با خودروهای مختلف رانندگی کنید و از تکنولوژی‌های جدید آن‌ها بهره‌مند شوید.

شرکت در این رویدادها فرصت مناسبی را برای شما دوستانی که به خودروهای خارجی علاقه مند هستید به وجود می آورد تا به صورت رایگان و به راحتی با عملکرد و ویژگی های این مدل خودرها بیشتر آشنا شوید. البته باید این مسئله را هم خاطر نشان کنیم که شرکت در تست داریو دارای محدودیت زمانی می باشد و مسیرهای مشخصی در طول مسیر برای رانندگی مشخص شده اند.

راستی برای شرکت در رویدادهای تست داریو طبق گفته وب سایت خودروبانک به نشانی https://www.khodrobank.com/ باید چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول از همه اینکه اطمینان حاصل کنید که گواهینامه رانندگی بین‌المللی دارید. از پوشش بیمه کامل خودرو اطمینان حاصل کنید. با دقت و توجه زیاد قوانین و مقررات اجاره خودرو مورد نظرتان را مطالعه کنید و هزینه‌های اضافی مانند سوخت، عوارض و جریمه‌ها را در نظر بگیرید.

عضویت در باشگاه‌های خودرو

حدس ما با توجه به مقالات اخیر خودروبانک(https://www.khodrobank.com/) این است که همچون واردات کالا از دبی انتخاب راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی برای علاقه مندان به این خودروها به یک چالش بزرگ و گاها دور از دسترس تبدیل شده باشد. به همین خاطر در اینجا می خواهیم یک راه حل اساسی و آسان دیگر را برای اینکه بتوانید به هدف و علاقه مندی خود دست پیدا کنید پیش پای شما قرار دهیم.

عضویت در باشگاه‌های خودرو یکی دیگر از راه‌های خوب برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی است. این باشگاه‌ها معمولاً رویدادها و تورهایی را برگزار می‌کنند که در آن‌ها اعضا می‌توانند با خودروهای مختلف رانندگی کنند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند. دسترسی به رویدادهای اختصاصی، تخفیف در اجاره خودرو، امکان تعامل با سایر علاقه‌مندان به خودرو از جمله مزیت هایی است که شرکت و عضویت در این کلاس را در اختیار افراد مراجعه کننده قرار می دهد.

اما بد نیست قبل از آنکه بخواهید در چنین باشگاه هایی عضو شوید بودجه خود را مشخض کنید و با در نظر گرفتن علاقه و نیازهای خود برای عضویت و ثبت نام اقدام کنید. چرا که خودروهای خارجی از آن دسته خودروهای حساس و گران قیمتی می باشد که با کوچکترین اشتباه می توانند خسارت های زیادی را در بر داشته باشند.

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی

اجاره خودرو برای تجربه رانندگی خودرو خارجی

رانندگی با ماشین اتوماتیک

در طی سالیان گذشته تعداد محدودی خودروی اتوماتیک در داخل کشور وجود داشت و کمتر افرادی بودند که مهارت رانندگی با این خودروها را داشته باشد با این حساب برای رانندگی با خودروهای خارجی و تجربه رانندگی با ماشین‌های اتومات نکات مهمی وجود دارد.

خوشبختانه رانندگی با این خودروها اصلاً کار سختی نیست و به دلیل مصرف سوخت و هزینه نگهداری کمتر نسبت به سایر خودروها بیشتر مورد استقبال قرار گرفتند و شاید به همین خاطر است که این روزها علاوه بر واردات خودرو گذر موقت، واردات خودرو از دبی نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.

اگه تجربه رانندگی با خودروی دنده اتوماتیک را ندارید اما علاقمند به سواری با خودروهای خارجی هستید نیاز است بدانید زمانی که سوار چنین خودروهایی می‌شوید باید خودرو را در حالت P رها کنید و پای خود را روی پدال سمت چپ قرار داد و فشار دهید با چرخاندن کلید یا فشار دادن دکمه استارت می‌توانید خودرو را روشن کنید و در حالی که همچنان پایایتان روی ترمز است اهرم دنده را روی حالت D تنظیم کنید پای خود را از روی ترمز بردارید اکنون آماده سواری با ماشین خود خواهید بود.

بهترین ماشین برای شروع رانندگی

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی این است که در ابتدای کار به سراغ ماشین های گران قیمت نروید و سعی کنید خودروهایی را انتخاب کنید که نسبتا کم هزینه تر از سایرین می باشند. اگر شناخت کافی از خودروهای خارجی داشته باشید انجام این کار برایتان آسانتر خواهد بود. خب، شاید با خودتان بگویید که لذت سواری به این است که ماشن گران قیمت و آخرین مدل را سوار شوید.

اما، نباید فراموش کنید که اگر ما به تازگی توانسته اید رانندگی کردن را یاد بگیرید هنوز قلق خیلی از خودروها بدستان نیامده است و ممکن است هم به خودتان و به خودرو آسیب زیادی وارد کنید.

خوشبختانه این روزها واردات خودرو از دبی با تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت که سایتش هم به نشانی https://www.mimt.gov.ir/در مورد آن صحبت کرده است این امکان را در اختیار اکثریت افراد علاقه مند به خودرو قرار داده است که هم بتوانند خودروهای به روز و هم خودروهای قدیمی که همچنان جزء بهترینهای خودرو در دنیا می باشند را با رعایت قوانین و مقررات وضع شده تهیه و خریداری کنند.

راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی

رانندگی با ماشین اتوماتیک

در نهایت اینکه

برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی راه های مختلف بسیاری پیش روی شما می باشد. پیدا کردن راهی آسان برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی هم آنقدرها که تصور می کنید چندان کار سخت و دشواری نیست. خوشبختانه با آزاد شدن واردات خودرو از دبی و همچنین واردات خودرو گذر موقت تعداد خودروهای خارجی در دسترس برای رانندگی بسیار بیشتر از قبل شده است. خودروهایی که از ویژگی ها و امکانات خاصی برخوردار می باشند و رانندگی با هر یک از آنها می تواند تجربه های بسیاری در زمینه رانندگی را در اختیار شما قرار دهد.

سوالات متداول

۱/انتخاب بهترین روش برای تجربه رانندگی با خودروهای خارجی به چه عواملی بستگی دارد؟
بودجه، مدت زمان، تجربه رانندگی و مقصد سفر شما

۲/چه راه هایی برای رانندگی با خودرو خارجی وجود دارد؟
اجاره خودرو، شرکت در رویدادهای تست درایو و عضویت در باشگاه‌های خودرو

۳/بهترین ماشین برای شروع رانندگی چه ماشینی است؟
خودروهای قیت مناسب و که هزینه تر از سایر خودروهای خارجی امرزی

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.