بهمنظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان البرزی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راهاندازی میشود
محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است اظهار داشت: صحتسنجی و بهروزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه مددجویان میتوانند از طریق آدرس soha.
emdad.
ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبتنام و درج اطلاعات اقدام کنند.
تصریح کرد: جهت ثبت اطلاعاتپایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی میباشد.
محمدی فرد بهرهمندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و .
.
.
برای اطلاعرسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامهها برشمرد
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید