پ
پ


رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.
عمار ایزدیار ‫ضمن بازدید از میز خدمت شهرداری منطقه ۸ با تعدادی از مراجعین گفتگو و با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی شهروندان در پاسخگویی کارشناسانه، با بازدید از کلیه دوایر و واحد های مختلف عملکرد این منطقه را ارزیابی نمود.‬‫وی‬ با اشاره به اینکه رفع دغدغه های مردم در دستور کار شهرداران باشد‫، بیان کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست های مردمی، تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری از اولویت های برتر این مجموعه است.‬رئیس کمیسیون شهر هوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ‫رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و پرسنل باید باجدیت تمام در حل معضلات شهرو شهروندان هماهنگ باشند.‬‫ایزدیار خطاب به مدیران مناطق تاکید کرد: اولویت های شهر و مردم را مدنظر قرار دهید و به مسائل و مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی نمائید.‬وی یادآور شد: از جمله خدمات میز خدمت در شهرداری مناطق، استفاده از فرم های فرآیند واحد های شهرسازی و صدور پروانه ، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده صد و… است که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد که می توانند با مطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک مورد نیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.

تصویر