تصویر
راه اندازی خط اول کمپوست با ظرفیت ۲۵۰ تن زباله روزانه و تجهیز خط دوم
23 مرداد 1402 - 13:12
5
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل،تجهیز و راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست با ظرفیت هر واحد ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن زباله روزانه که یکی از آنها به بهره برداری کامل رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر گفت: تکمیل،تجهیز و راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست با ظرفیت هر واحد ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن زباله روزانه که یکی از آنها به بهره برداری کامل رسیده است.

در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی اظهارداشت: در بودجه سال جاری سازمان پسماند و برابر تباصر، تکالیفی مقرر کرده ایم که تحقق آن بخشی از معضلات این حوزه و مطالبات مردم را رفع خواهد نمود.
وی بیان کرد: تکمیل،تجهیز و راه اندازی دو خط از کارخانه کمپوست با ظرفیت هر واحد ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن زباله روزانه که یکی از آنها به بهره برداری کامل رسیده و گزارش خبری آن نیز از سوی رییس سازمان به استحضار مردم فهیم رسانیده شده است.
چپردار اذعان کرد: از شهردار درخواست موکد می نمایم تکلیف پیمانکاری یا اقدامات امانی این واحد آماده را عملیاتی و نهایی و در تکمیل،تجهیز و راه اندازی واحد دوم اقدام عاجل و موثر نمایند.
راه اندازی ۲ خط کارخانه کمپوست با پتانسیل مدیریت ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن زباله روزانه قولی است که به مردم داده ایم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار تاکید کرد: در ساماندهی پیمانکاری تفکیک،کودک کار،کول بری و چرخ دستی برابر کارشناسی و صورتجلسه ای در هیئت مدیره با ناظرین سازمان، معاونت محترم خدمات شهری و ریاست سازمان منعقد و در آن به اصلاح قرار داد.
چپردار خاطرنشان کرد: پیمان،ممنوعیت چرخ دستی و کول بری،خودرویی شدن این امور در مهلت حداکثر ۳ ماهه تعهد نموده اند،مضاف به آن که استقرار مراکز طراحی شده مناطق در تحویل زباله بازیافتی با هدف توسعه فرهنگ بازیافت از منازل، جانمایی گودالی و هیدرولیکی مخازن بزرگ‌ با ایده های دانش بنیان در نقاطی از معابر عمومی را نیز در همین مهلت بر عهده گرفته اند که تحقق کامل آن به نظارت ما در شورا و تدبیر،تعقل و کارآمدی مدیریت شما در شهرداری وابسته است که ان شاالله مشمول نقض تعهد سازمان،نقص نظارت شورا یا خدای ناکرده ترک فعل مدیریتی نگردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.