تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری نظرآباد
09 تیر 1403 - 10:52
0

معاونت خدمات شهری شهرداری نظرآباد از راه اندازی سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان خبر داد و گفت: این مهم به ارتقای خدمات رسانی کیفی تر و بهبود نظام حل مشکلات شهری با تکیه بر نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های مردمی کمک موثری می نماید. حسن دودانگه در همین ارتباط […]

ارسال توسط :
پ
پ


معاونت خدمات شهری شهرداری از راه اندازی سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان خبر داد و گفت: این مهم به ارتقای خدمات رسانی کیفی تر و بهبود نظام حل مشکلات شهری با تکیه بر نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های مردمی کمک موثری می نماید.
حسن دودانگه در همین ارتباط اظهار داشت: از مزایایی که این سامانه دارد می‌‌توان به کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌ صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ ارتباطی آسان، یکسان و در طول شبانه روزی اشاره کرد؛ ویژگی که باعث شده این سامانه مورد قبول مردم واقع شود، این است که درخواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری می‌باشند.
وی ادامه داد: راه اندازی سامانه ۱۳۷ با تاکید شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نظرآباد و با هدف تکریم شهروندان صورت پذیرفت و امیدواریم در اثر تقویت ارتباطات دوسویه با مردم بتوانیم در شناخت و رصد مشکلات شهری به ویژه در حوزه خدمات شهری و عمرانی و همچنین اقدامات چابک و فوری تر در جهت رفع آنها اقدام نماییم و بی شک این مهم به رشد مشارکت شهروندی منجر خواهد شد. این مسئول تصریح کرد: شهرداری نهادی با مأموریت های بسیار گسترده و متنوع می باشد و طبیعی است که با توجه به کمبود نیروها و امکانات، امکان رصد لحظه ای مشکلات شهری و اقدام در جهت رفع آنها وجود ندارد لکن با راه اندازی ۱۳۷ و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران ارشد شهری، بی شک بسترِ مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر، شناسایی معضلات شهری و بهره مندی از دیدگاه ها و پیشنهاداتِ مردمی در خصوص نحوه مداخله برای حل آنها فراهم شده و دستاورهای خوبی را نیز به همراه خواهد داشت. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.