تصویر
راه اندازی سکوهای فروش تولیدات عفاف و حجاب با اهتمام فرماندار کرج
19 شهریور 1402 - 12:40
3
مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج از برگزاری نشست ویژه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات مرتبط با حوزه عفاف و حجاب در کرج به ریاست دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج و با حضور متولیان امر خبر داد و گفت: تلاش می شود با همکاری مسولان امر طرح سکوهای فروش محصولات عفاف و حجاب در شهر کرج اجرایی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری از برگزاری نشست ویژه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات مرتبط با حوزه عفاف و حجاب در کرج به ریاست دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج و با حضور متولیان امر خبر داد و گفت: تلاش می شود با همکاری مسولان امر طرح سکوهای فروش محصولات عفاف و حجاب در اجرایی شود.

وی با اشاره به تدوین بانک مشخصات طراحان و فعالان این عرصه افزود: برگزاری سه دوره نمایشگاه عفاف و حجاب در کرج دستاوردها و تجارب ارزنده ای را به همراه داشته که با بکارگیری آنها و همراهی مسولان امر خروجی آن به اقدامات اجرایی درخور شان فعالان این عرصه منتهی خواهد شد.
این اولین نشست اختصاصی با محوریت بررسی مشکلات تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب در شهر کرج بشمار می رود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.