تصویر
راه اندازی شهر هوشمند در تکریم ارباب رجوع تاثیر به سزایی دارد
09 مرداد 1402 - 9:32
2
فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه راه اندازی شهر هوشمند در تکریم ارباب رجوع تاثیر مثبتی دارد، گفت: با این اقدام بیشتر فعالیت‌های اداری مردم به صورت الکترونیکی خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان با بیان اینکه راه اندازی شهر هوشمند در تکریم ارباب رجوع تاثیر مثبتی دارد، گفت: با این اقدام بیشتر فعالیت‌های اداری مردم به صورت الکترونیکی خواهد شد.

در نشستی با مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا که با حضور شهردار و مدیر تحول اداری و فناوری برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان فردیس دارای ظرفیت های ملی بسیاری از جمله مپنا است، اظهار کرد: اینکه در این مجموعه از نخبگان ساکن فردیس استفاده شده است، شایسته است.

وی در ادامه افزود: لازم است برای ایجاد امید در مردم همه دستگاه ها با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و در راستای توسعه شهر و خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

عنوان کرد: مجموعه مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا می تواند همکاری در راه اندازی شهر هوشمند در فردیس را فرصت دانسته و توانایی های مجموعه خود را در سطح کشور نشان دهد.
وی با بیان اینکه راه اندازی شهر هوشمند در تکریم ارباب رجوع تاثیر مثبتی دارد، گفت: با این اقدام بیشتر فعالیت‌های اداری مردم به صورت الکترونیکی خواهد شد.
به گفته فرماندار فردیس، لازم است در راستای نشان دادن دستاورد های جوانان و نخبگان کشور اقدام کنیم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.