تصویر
راه اندازی و توسعه قطار شهری لازمه کمک به بهبود شرایط زیست محیطی کرج است
03 بهمن 1401 - 8:59
6
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آلایندگی روز افزون این کلانشهر راه اندازی و توسعه قطارشهری را لازمه کمک به بهبود شرایط زیست محیطی کرج دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به آلایندگی روز افزون این کلانشهر راه اندازی و توسعه قطارشهری را لازمه کمک به بهبود شرایط زیست محیطی کرج دانست.

سیدمرتضی اعتصامی در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای ، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد اظهارداشت: اگر در ادوار گذشته موضوع زیست محیطی کرج مورد توجه قرار می گرفت اکنون با مشکل حاد آلودگی هوا مواجه نبودیم .
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: توسعه راه های شهری کرج بدون در نظر گرفتن توسعه فرهنگ ترافیکی در بین مردم در سال های اخیر انجام شد و پروژه قطار شهری چندان مورد توجه قرار نگرفت .
اعتصامی اذعان کرد : امروز ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر کرج به معضل بزرگی تبدیل شده که امیدواریم با فعالیت رسمی قطارشهری این مشکل به حداقل برسد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تکمیل قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج تابوی این پروژه سالخورده را شکست،گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا خطوط دیگر متروی کرج اجرا کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.