تصویر
راه سید جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته ادامه می‌یابد
08 مهر 1403 - 8:15
شناسه : 1384509
0

جمعی از فعالان صنعت گردشگری و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرده و تصریح کردند: راه سید جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته ادامه می‌یابد. به گزارش میراث آریا در پیام تسلیت فعالان صنعت گردشگری و مجموعه اداره […]

جمعی از فعالان صنعت گردشگری و مجموعه اداره کل میراث ، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرده و تصریح کردند: راه سید جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته ادامه می‌یابد.

به گزارش میراث آریا در پیام تسلیت فعالان صنعت گردشگری و مجموعه اداره کل میراث‌فرهنگی استان البرز در پی شهادت سید جبهه مقاومت و فرماندهان رشید اسلام آمده است:

«رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی باری دیگر در اقدامی ددمنشانه و با خیالات واهی ضربه به جبهه مقاومت، اقدام به ترور سید مقاومت، شهید والامقام، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان حق طلب و حقیقت جوی راه مقاومت کرد، غافل از اینکه این اقدام تنهاخوی جنایتکار و خونریز این رژیم سفاک را نمایان‌تر می‌کند.

دشمنان بدانند خون شهید مقاومت هرگز پایمال نخواهد شد و هر لحظه بر انسجام و وحدت جبهه مقاومت افزوده خواهد شد و خون جدیدی در رگ های مقاومت تا آزادی قدس جریان خواهد یافت.

به این وسیله شهادت سید عزیز مقاومت سید حسن نصراله، رهبر حزب اله لبنان و اسطوره جبهه مقاومت و جمعی از فرماندهان مقاومت را محضر ولی عصر(عج)، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف لبنان و مسلمانان آزادی‌خواه ایران و جهان تسلیت عرض نموده و ادامه راه آن سرداران رشید اسلام را تا به ثمر رسیدن نهضت مقاومت از خداوند می‌طلبیم.»

انتهای پیام/

دبیر مریم قربانی‌نیا منبع

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.