کمالشهر- امام جمعه کمالشهر گفت: دشمن بداند با شهادت سید حسن نصرالله راه او هیچگاه متوقف نخواهد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.

‌به گزارش خبرنگار ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کمالشهر ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی با اشاره به اهمیت ورزش در دین اسلام گفت: امیدواریم منش پهلوانی و فرهنگ ایثار و جوانمردی در میادین در جمع ورزشکاران بیشتر خود را نشان دهد.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه از مسئولین و مدیریت شهری نیز انتظار می‌رود از ورزشکاران حمایت کنند و به ویژه از ورزش همگانی غفلت نکنند، به نماز جمعه نصر اشاره و مطرح کرد: نباید از مردمی‌ترین نماز جمعه تاریخ انقلاب یعنی نماز جمعه نصر غفلت و به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نصر، نماز مقاومت، شکوه، عظمت و عزت و نمایش اقتدار بود، بیان کرد: حضور ولی امر مسلمین جهان در نماز، آن هم با آن صلابت و استواری، توأم با سکینه، آرامش و انجام مستحبات و حضور باشکوه بالغ بر دو میلیون نفر به صورت خودجوش بسیار پیام و معنا داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور عنوان کرد: به فضل الهی این نماز جمعه در آینده و سرنوشت جبهه مقاومت تأثیرگذار است. نماز جمعه نصر، امید، نشاط و آرامش را در دل‌ها زنده کرد و به شدت دشمن را به هراس انداخت؛ آفرین به این مردم شجاع، زمان شناس و بصیر.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به قطر و ترکمنستان و سفر وزیر امور خارجه به لبنان، سوریه، عراق، مصر و … به ویژه سفر قدرتمندانه و افتخارآفرین رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان و حضور در بیروت و هدایت هواپیما اقتدار این نظام و حقارت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه جنایات وحشیانه اسرائیل و ترورهای بزدلانه این جرثومه فساد از سر عجز، استیصال و درماندگی است نه قدرت، اظهار کرد: دشمن بداند تا زمانی که ظلم و اشغال هست، جبهه مقاومت هم خواهد بود و اسرائیل روی خوش و امنیت را نخواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مطرح کرد: سید مقاومت، مالک اشتر ولایت در جبهه مقاومت بود و بیش از ۴۰ سال با صهیونیست مبارزه کرد. او تاج افتخار جبهه مقاومت و نگین جامعه عرب بود که تلاش می‌کردند دست از یاری فلسطین و مقاومت بردارد.

وی با اشاره به اینکه اما او مردانه ایستادگی کرد و در نهایت پرپر شد، تصریح کرد: دشمن بداند با شهادت سید حسن نصرالله، راه او هیچگاه متوقف نخواهد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد. کمک مالی به برادرانمان در لبنان و فلسطین کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

امام جمعه کمالشهر بیان کرد: بر همه ما لازم است از هیچ تلاشی برای کمک به جبهه مقاومت دریغ نکنیم. با افتخار تمام در این راه گام بر می‌داریم و از هیچ مساعدتی مضایقه نخواهیم کرد و هرچه در توان داریم برای کمک به رزمندگان به کار خواهیم گرفت.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر