تصویر
رایزنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز جهت توسعه خدمات درمانی پزشکی هسته ای در استان
29 شهریور 1401 - 8:43
3
دکتر صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف تامین دستگاه های خدمات پزشکی هسته ای در استان با مهندس محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور دیدار و گفتگو کرد دکتر صیادی رئیس دانشگاه ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه خدمات درمانی پزشکی هسته ای در استان البرز ، دیدار با مهندس اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حمایت و تسهیل تهیه دستگاه های فوق تخصصی درمانی پزشکی هسته ای در البرز را رضایت بخش دانست و افزود: رایزنی های لازم جهت برخورداری استان از تجهیزات مورد نیاز پزشکی هسته ای که در درمان انواع بیماری ها مانند سرطان ، بیماری‌های قلبی ، مشکلات دستگاه گوارش ، اختلالات غدد درون ریز یا عصبی و سایر ناهنجاری ها کاربرد دارد در حال انجام است .
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر صیادی با هدف تامین دستگاه های خدمات پزشکی هسته ای در استان با مهندس محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور دیدار و گفتگو کرد
دکتر صیادی رئیس دانشگاه ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه خدمات درمانی پزشکی هسته ای در استان البرز ، دیدار با مهندس اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حمایت و تسهیل تهیه دستگاه های فوق تخصصی درمانی پزشکی هسته ای در البرز را رضایت بخش دانست و افزود: رایزنی های لازم جهت برخورداری استان از تجهیزات مورد نیاز پزشکی هسته ای که در درمان انواع بیماری ها مانند سرطان ، بیماری‌های قلبی ، مشکلات دستگاه گوارش ، اختلالات غدد درون ریز یا عصبی و سایر ناهنجاری ها کاربرد دارد در حال انجام است .
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز تمام تلاش خود را جهت راه اندازی اولین و بزرگترین مرکز تخصصی درمان سرطان در استان به کار بسته که امید است با راه اندازی این مرکز بهترین و جامع ترین خدمات درمانی در بخش دولتی به بیماران مبتلا به سرطان در استان ارایه شود.
گفتنی است پزشکی هسته ای شاخه ای از علم پزشکی است که در آن از مواد رادیو اکتیو جهت تشخیص و درمان بیماریها استفاده می شود.
روشهای تشخیصی در مورد اعضاء مختلف بدن مانند استخوانها، مغز، کلیه، ریه، قلب، دستگاه گوارش و دستگاه ادراری کاربرد دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.