رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی گاز ایران از رتبه برتر کشوری،شرکت گاز البرزدر بین شرکت های گاز استان های سراسر کشور خبر داد.
سهراب نجار با اعلام خبر فوق گفت: این امور با امعان نظر به تعامل بی دریغ بازرسان ارتباطات مردمی که نقش موثری در راستای کاهش زمان پاسخگویی و افزایش رضایت مندی مردمی داشته اند، به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و ماده ۲۶ قانون مذبور به منظور ارج نهادن به زحمات بازرسان روابط عمومی شرکت گازاستان البرز تقدیر بعمل آمد.
وی افزود: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استان های برتر نام برد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید