تصویر
رتبه نخست شهرداری فردیس در جذب درآمد میان شهرداری های استان البرز
07 آبان 1402 - 11:21
1
جلسه بررسی درآمد و هزینه شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ شهرداری فردیس، در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد و طی آن گزارش صورت‌های مالی، درآمد های وصول شده و اسناد هزینه شهرداری ارائه شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی درآمد و هزینه شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ ، در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد و طی آن گزارش صورت‌های مالی، درآمد های وصول شده و اسناد هزینه شهرداری ارائه شد.

سید حمید یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر در حاشیه این جلسه که به‌صورت فوق‌ العاده برگزار شد، اظهار کرد: بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ شهرداری مبلغ ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بود که درآمد وصولی شش ماهه ابتدای سال هشت هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ۸۷۸ هزار ریال بوده است که هزینه های جاری و مصارف آن حدود ۲ هزار و ۶۹۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۱۸۴ هزار ریال بوده است.
وی عنوان کرد: هزینه‌های عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز در این بازه زمانی مبلغ ۲ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۶۴۲ هزار ریال بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.