تصویر
” رجب هداوند” رزمنده دفاع مقدس و پدر سه شهید کرجی درگذشت
23 مهر 1401 - 13:56
4
حاج «رجب هداوند» پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش در کرج دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ارسال توسط :
پ
پ

حاج «رجب هداوند» پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش در دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

حاج «رجب هداوند» رزمنده دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند» صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر والامقام فردا یکشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۰۹:۳۰ از مقابل مسجد جامع حصارک بالا تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
شهید «سعید هداوند» متولد سوم دی‌ماه سال ۱۳۴۳، دهم مردادماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۲ در پیرانشهر براثر اصابت ترکش، شهید «رضا هداوند» متولد ۹ تیرماه سال ۱۳۴۶، چهارم اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون براثر اصابت ترکش و شهید «علی هداوند» متولد ۲۵ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۰، بیستم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منبع ایرنا برچسب ها: حاج «رجب هداوند» پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش در کرج دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
حاج «رجب هداوند» پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند» پس از سال‌ها فراق از فرزندان

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.