تصویر
ردپای مدیریت کارآمد در پروژه‌های بهشت سکینه(س) مشهود است
07 شهریور 1401 - 14:22
4
شهردار الوند و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز با اشاره به اینکه توسعه و ارتقای سازمان آرامستان‌های کرج فراتر از حد تصوراتم بود، گفت: دلیل اصلی موفقیت این مجموعه، مدیریت کارآمد و به روز است که آن را مطرح و شاخص کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار الوند و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز با اشاره به اینکه توسعه و ارتقای سازمان آرامستان‌های فراتر از حد تصوراتم بود، گفت: دلیل اصلی موفقیت این مجموعه، مدیریت کارآمد و به روز است که آن را مطرح و شاخص کرده است.

حسین هاشمی در حاشیه بازدید از آرامستان بهشت سکینه(س) که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران و مسئولان شهر الوند انجام شد، اظهار داشت: در گذشته تعریف و تمجیدهایی را از مجموعه سازمان آرامستان‌های کرج و بهشت سکینه(س) شنیده بودم و تصوراتی از این مجموعه داشتم، اما در بازدید امروز، توسعه و ارتقاء این سازمان فراتر از تصوراتم بود.
وی افزود: ردپای مدیریت کارآمد و با تدبیر و کارشناسان مجرب در فضاسازی های محوطه، طراحی المان‌های مختلف، فضای سبز سرزنده و .
.
.
کاملا مشهود است که جا دارد به تمامی دست اندرکاران خدا قوت بگوییم.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: هم اکنون در مجموعه مدیریت شهری الوند، سازمان مستقلی در حوزه آرامستان‌ها وجود ندارد و همکاران زیرنظر شهرداری مشغول به فعالیت هستند که در صدد هستیم تا با تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر، این واحد را به سازمان مستقل تبدیل کنیم.
هاشمی ادامه داد: در واقع یکی از اهداف اصلی برای بازدید از سازمان آرامستان‌های کرج، تبادل تجربیات، دریافت ایده و اجرای پروژه های بهشت سکینه(س) در شهر الوند است که به طور قطع در آینده انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از پروژه‌هایی که بسیار کارشناسی است و قابلیت اجرا در شهر الوند را دارد، آلاچیق های خانوادگی در بهشت سکینه(س) کرج بود که علاوه بر نظم و معماری خاص، با استقبال خانواده‌ها روبرو شده است.
این مسئول گفت: در مجموع می‌توان گفت که در لحظه ورود به بهشت سکینه(س) کرج، افراد احساس ورود به آرامستان را ندارند چرا که با فضای سبز گسترده، خط کشی معابر، فضای بازی کودکان و .
.
.
، فضا بسیار متفاوت از دیگر آرامستان‌ها است.
لازم به ذکر است شهر الوند با جمعیت ۹۸ هزار نفری یکی از شهرهای استان قزوین اس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.