تصویر
رزمایش ۳ روزه جهاد دامپزشکی در طالقان برگزار شد
16 خرداد 1402 - 13:14
شناسه : 556628
2
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از برگزاری رزمایش سه روزه دامپزشکی در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: طی این رزمایش ۶۸ دامپزشک و متخصص به جامعه هدف خود مشاوره دادند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل دامپزشکی استان البرز از برگزاری رزمایش سه روزه دامپزشکی در خبر داد و گفت: طی این رزمایش ۶۸ دامپزشک و متخصص به جامعه هدف خود مشاوره دادند.

غلامرضا توکلی، مدیرکل دامپزشکی استان البرز، از برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: در این رزمایش از ظرفیت‌های سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، بسیج و گروه‌های جهادی، جهت تسریع خدمت رسانی به این مناطق استفاده شد.
توکلی افزود: برگزاری رزمایش‌های جهادی و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان از قبیل واکسیناسیون، سم‌پاشی جایگاه و بدن دام، معاینه و درمان دام‌های بیمار و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی – ترویجی به‌منظور توانمندسازی جامعه روستایی و عشایری یکی از اهداف مهم سازمان دامپزشکی به شمار می‌رود که اجرای مطلوب آن سبب رضایتمندی دامداران و مقابله و پیشگیری با بروز بیماری‌های قابل انتقال از حیوانات به انسان خواهد شد.
مدیرکل دامپزشکی استان البرز در خصوص رزمایش جهادی شهرستان طالقان، تشریح کرد: در این رزمایش خدمت‌رسانی که از روز سه شنبه ۹ خردادآغاز و تا پایان روز پنج شنبه ۱۱ خرداد سال جاری به مدت ۳ روز با به‌کارگیری۲۰ اکیپ ۳ نفره، ۴ اکیپ ۲ نفره و مشارکت بیش از ۶۸ نفر از دامپزشکان و متخصصان همکاران اداره دامپزشکی و مراکز مایه کوبی سطح استان در شهرستان‌های طالقان انجام و به دامداران و عشایر شهرستان طالقان خدمات رایگان دامپزشکی واکسیناسیون، سمپاشی ارائه شد.
منبع فارس برچسب ها: مدیرکل دامپزشکی استان البرز از برگزاری رزمایش سه روزه دامپزشکی در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: طی این رزمایش ۶۸ دامپزشک و متخصص به جامعه هدف خود مشاوره دادند.
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از برگزاری رزمایش سه روزه دامپزشکی در شهرستان طالقان خبر داد

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.