تصویر
رسالت اصلی تمامی فعالیت ها تربیت انسان است
08 اسفند 1401 - 16:21
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی، فرارسیدن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به تمامی همکاران و فعالان این حوزه تبریک گفتند .
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در دفتر معاونت پرورشی و ، فرارسیدن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به تمامی همکاران و فعالان این حوزه تبریک گفتند .

علی حجر گشت همچنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : زندگی فرصتی برای تربیت و بالندگی است تا انسان بتواند برای رسیدن به حیات طیبه در مسیر تغییر و شکوفایی قدم بردارد و این تربیت باید قرآنی باشد و تراز آن اهداف و رسالت انبیا قرار گیرد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز رسالت اصلی همه فعالیت ها در تمامی سطوح را تربیت دانستند و گفتند : انسان های بزرگی همچون شهید همت، شهید طهرانی مقدم، مرحوم کاظمی آشتیانی و شهیدان رجایی و باهنر قبل از اینکه در عرصه های دیگر منشأ اثر باشند، معلم بودند و این اهمیت کار تربیت را نشان می دهد.

وی گفت : سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش همواره معلم را به عنوان یک مربی و تعمیم نقش تربیتی را به تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت منتسب می‌دارد که خود مبین جایگاه والای تربیت در رسمی ترین نهاد آموزشی است .
حجر گشت یادآور شد : بر این باور هستیم که بومی سازی فعالیت های تربیتی متناسب با نیازهای مخاطبان پس از وقفه‌ای که در دوران آموزشی مجازی اتفاق افتاد، با خلق موقعیت جدید و بهره‌مندی از ظرفیت مدرسه محوری به عنوان کانون اصلی تمامی فعالیت ها، می تواند خلا های ناشی از سالهای اخیر را به سر منزلی زیبا رهنمون سازد .
در انتهای این دیدار بر لزوم هم افزایی بیشتر همه معاونت ها و ادارات آموزش و پرورش استان البرز برای تسهیل بهتر فعالیت های تربیتی تاکید شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.