تصویر
رسالت امروز مسئولان، پاسداشت از دستاوردهای  شهدا است
04 دی 1402 - 11:43
شناسه : 710063
2
مجموعه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، به مناسبت هفته سوادآموزی وبه منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در اجرای منویات مقام معظم رهبری، با خانواده شهید عباسعلی البرزی دیدار کردند.

مجموعه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، به مناسبت هفته سوادآموزی وبه منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در اجرای منویات مقام معظم رهبری، با خانواده شهید دیدار کردند.

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در این دیدار با اشاره به نقش شهیدان انقلاب اسلامی در تامین و برقراری امنیت و عزت ایران اسلامی اظهار کرد: رسالت امروز مسئولان، پاسداشت از دستاوردهای عظیمی است که شهدا و خانواده های آنان خلق کرده‌اند.
وی شهدا را مایه سرافرازی و افتخار آفرینی جوانان این مرزوبوم برشمرد و تاکید کرد: تداوم راه مطهر شهدا، ضامن بقای نظام و صبر و بردباری خانواده های شهدا باعث عزت مندی نسل‌های آتی است.
عسگرپور تصریح کرد: شهدا باعث خیروبرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و بدانیم همانگونه که خداوند می فرماید شهدا زنده هستند و روزی خود را از خداوند می گیرند.
وی اشتغال این شهید بزرگوار در نهضت سوادآموزی را نشانه تبعیت از فرمان امام راحل و عشق به عرصه تعلیم و تربیت دانست و ادامه داد: این معلم با شهادت خویش مایه افتخار جامعه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران گردید.
در پایان این دیدار، لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا به خانواده شهید عباسعلی البرزی اعطا شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.