تصویر
رسانه امروز از اثرگذارترین ابزارها در جنگ ترکیبی به شمار می آید
28 مرداد 1402 - 10:11
5
فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت:خبرنگاران در عرصه جنگ شناختی و جنگ نرم به عنوان طلایه داران مبارزه با امپراطوری رسانه ای دشمن محسوب می شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت:خبرنگاران در عرصه جنگ شناختی و جنگ نرم به عنوان طلایه داران مبارزه با امپراطوری رسانه ای دشمن محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان و ضمن قدردانی از زحمات فعالان عرصه خبر، اظهار کرد: نقش بی بدیل خبرنگاران در خنثی سازی توطئه ها و حرکت در مسیر ایران عزتمند و مقتدر انکار ناپذیر است و خبرنگاران در عرصه جنگ شناختی و جنگ نرم به عنوان طلایه داران مبارزه با امپراطوری رسانه ای دشمن محسوب می شوند که در این زمینه حرکت در مسیر عدالت و انصاف، تعهد، حق گویی و حق نگاری، مطالبه گری و نقدهای منصفانه همواره از جامعه رسانه ای و خبرنگاران مورد انتظار است.
وی افزود: امروز فعالیت های بسیار امیدوار کننده ای در زمینه های مختلف صورت گرفته، رسانه وظیفه دارد این را به مردم عزیز انتقال دهد.
پاسدار علیزاده بیان کرد: امروز در جنگ رسانه ای هستیم، دشمن باتمام توان به دروغ پردازی در فضاهای رسانه ای و مجازی پرداخته است، وظیفه اصحاب رسانه امروز ایستادگی در مقابل تحریف و دروغ پردازی رسانه ای دشمن است.
گفتنی است، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ از فعالان عرصه خبر و تشکر کرد و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند متعال خواستار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.