تصویر
رسانه ها امید آفرینی کنند
25 آبان 1401 - 12:14
1
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها در برهه کنونی ، امیدآفرینی است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها در برهه کنونی ، امیدآفرینی است.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: قریب به ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، و دشمنان ایران اسلامی در این ۴۴ سال تمام تلاش خود را کرده اند که این نظام نتواند خدمات ارزنده ای به مردم داشته باشد.
وی ادامه داد: ابتدا هشت سال جنگ به ایران اسلامی مستقل تحمیل کردند، سپس به جنگ سنگین روی آورند و اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در جنگ رسانه ای بتوانند ایران اسلامی را از مسیر خود باز دارند.
این مسئول ادامه داد: در این ۴۴ سال مردم با حضور مداوم خود در صحنه در تمامی نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته اند.
وی گفت: اکنون دشمنان در دوره جنگ هستند تا از طریق ایجاد اختلال در جریانات اجتماعی، ایران اسلامی را از رسیدن به اهداف بلند خود دور کنند.
سعید جابری انصاری ادامه داد: در این مسیر عملیات کنندگان این جنگ، رسانه ها هستند که با پیش گامی چندین رسانه جمعی بزرگ دنیا، حملات گسترده ای را در دو ماه اخیر بر ایران اسلامی وارد کرده اند.
وی ادامه داد: از این رو آنچه که دشمن به عنوان راهبرد خود در رسانه های پیش گامش در نظر گرفته، نا امید کردن مردم از هر طریق و به هر بهانه ای است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر رسانه ها و فعالان حوزه رسانه ای و شبکه های اجتماعی است که با حضور پر رنگ خود و با ایجاد امید آفرینی در کشور و استان، این راهبرد را خنثی نمایند.
وی گفت: هر چند مشکلات و معضلات بسیاری در استان و کشور وجود دارد، اما پرداختن به برخی از معضلات که گاها به سیاه نمایی کشیده می شود، امری است که مردم و جامعه را به سوی ناامیدی پیش می برد و این دقیقاً قرار گرفتن در همان مسیر و راهبرد دشمنان است.
جابری انصاری افزود: رسانه ها و فعالان رسانه ای استان، تلاش کنند تا ضمن حفظ رسالت رسانه ای خود، امید آفرینی و امید افزایی را در جامعه نشر دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.