تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

رسیدگی به حدود ۱۰۸ هزار پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب کرج
12 تیر 1402 - 13:12
1
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در آیین تقدیر از قضات و کارکنان دادسرای کرج از ورود نزدیک به 108 هزار پرونده به مجموعه خود در سال گذشته خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در آیین از قضات و کارکنان دادسرای از ورود نزدیک به ۱۰۸ هزار پرونده به مجموعه خود در سال گذشته خبر داد.

حسن مددی در حاشیه دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادسرای مرکز استان البرز که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرج با وجود اینکه بیشترین حجم ورودی پرونده را در بین شهرستان‌های استان البرز دارد و ۱۰۷ هزار و ۷۲۰ فقره پرونده در طول سال گذشته وارده داشته است ولی با تلاش همکاران قضایی و اداری، علاوه بر مختومه شدن همه پرونده‌های وارده در مورد ۲۴۵۷ فقره پرونده مسن و مانده نیز رسیدگی انجام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی به پرونده های متعدد کثیرالشاکی و مهم در سال گذشته در دادستانی کرج گفت: در راستای تکریم مراجعان نیز تلاش شد تعداد روزهای ملاقات‌های مردمی افزایش یابد و بنابرین در سال گذشته ۴۳ دیدار مردمی در حوزه دادستانی مرکز استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه دادسراهای عمومی و انقلاب در دستگاه قضایی در خط مقدم تحقق عدالت و احیای حقوق عامه قرار دارند ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی های حقوقی، ورودی پرونده به دادسراها کاهش یابد.
در پایان این دیدار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قضات و کارمندان دادسرا تقدیر به عمل آورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.